مطالب طنز(یه مشت زبون نفهم)


همه چیز از همه جا *_ ^

زندگی مثل یه جاده می مونه من و تو مسافراشیم قدر این لحظه ها رو بدونیم که ممکنه فردا نباشیم...

  
گاهی کسی رادوست میداریم اما اونمیفهمد 
گاهی کسی مارادوست دارداما نمیفهمیم 

..... 
.... 
.... 
.... 
..... 
..... 
خلاصه یه مشت نفهم دورهم جمع شدیم 

تشکیل اجتماع دادیم 



نظرات شما عزیزان:

N♥H
ساعت22:44---14 مرداد 1393
خو لامصب تو که منوری دوس داری بیا بگو تا این چهار تا استخون رو تو دهنت خورد نکردم
اپم خوشحال میشم بیای ونظرت رو بگی


♥ Hasti♥
ساعت14:58---4 آذر 1392
خخخخخخخخخخخخخخ....چه بامزه...واقعااینطورهااااااااااا. ...

مینو
ساعت22:45---12 مهر 1392
هههههههههههههههههههههههههههه اره واقعا...خخخخخخخخخخخخخ به منم یه سری بزن

دختری از جنس باران...
ساعت12:48---12 مهر 1392
من یه دخترم

اگه خودمو لوس نکنم

اگه باهات قهر نکنم و ناز نکنم

اگه وقتی چشات میچرخه از حسودی دیونه نشم

اگه از نظر دادنات خوشحال نشم

اگه به خاطر تو به خودم نرسم

اگه سر به سرت نذارم

اگه برات گریه نکنم

اگه وقتی پاستیل میبینم پیرهنتو نکشم

اگه لب و لوچه آویزون نکنم تا بغلم کنی

اگه بهت نگم آقامون

اگه برات مظلوم بازی درنیارم

اگه از سرو کولت نرم بالا

اگه برات عشوه نیام

اگه گوشتو نپیچونم و نگم تو فقط مال منی

اگه ناغافل دستاتو نگیرم

اگه وقتی کار بدی کردم با ترس بهت نگم

اگه لج بازی نکنم

اگه ...

اون موقع که تو دیگه دیوونم و عاشقم نمیشی!

تو عاشق اینی که من یه خانم کامل باشم!خانم تو!

اما!!!

تو پسری!

اگه برام غیرتی نشی

اگه روم حساس نباشی

اگه ته ریش نداشته باشی

اگه باهام مهربون نباشی

اگه بهم اخمای کوچولو نکنی

اگه وقتی شالم رفت عقب نگی اونو بکش جلو

اگه دستمو محکم نگیری

اگه نگی هرکاری کردی راست بگو تا ببخشمت

اگه سر به سرم نذاری

اگه قربون صدقم نری

اگه نگرانم نشی

اگه بهم نگی عروسک من

اگه نگی من مهمم که میگم خوبی

اگه...

اونوقت منم دیوونه و عاشق تو نمیشم تا اونکارارو برات نمیکنم!من تورو مرد میخوام!مرد من!

پس بیا و مرد باش!

ابرو برندار،دماغت و عمل نکن!

لوس حرف نزن،

من و تو همون آدم و حواییم!بیا جاهامونو عوض نکنیم!



من لطافت نگه میدارم تو صلابت



تو نگاهتو نگه دار منم نجابتمو



بیا سعی کنیم بهترین هم باشیم!



من بهترین دختر واسه تو!



تو بهترین پسر واسه من!



میدونم شاید نشه حداقل سعی که میشه کرد!



قبول؟؟


mahdi
ساعت18:31---30 شهريور 1392
درود.

هنوز مدرسه ها باز نشده همتون کشیدید کنار دیگه اپ نمیکنید!؟

قبل این جا یه چن تا جا دیگه هم رفتم همینطوری بود!!!!!

همتون شکه شدید میخان برین مدرسه ایا!؟

خخخخخخخخخخ

راسی اپ کردی خبر کنی ها در ضمن منم اپم ها عزیزم!

فدات
پاسخ:درسته که مدرسه ها شروع میشه متاسفانه ولی من سعی میکنم همیشه مرتب یه وبلاگم سر بزنم!!!باشه اومدم


mehdy5471
ساعت12:09---29 شهريور 1392
سلام اجی گلم اسم اهنگ

از گروه secret garden

اسمشnocturne



راستی بگو به چه اسمی بلینکمت
پاسخ:ممنون عزیزم


ÑίĻØⓞ
ساعت17:27---28 شهريور 1392


این نفهمی هم عالمی داره
پاسخ:آآآره بخودا


mahdi
ساعت12:34---27 شهريور 1392
یه بلا نسبتم بگی ب جون خودمو خودت جهنمی نمیشی ها!!!!!!


پاسخ: خوب بلا نسبت!!!!خوف شد؟؟؟


محمد
ساعت21:58---26 شهريور 1392
خخخخ عالی بود
پاسخ:ممنووون


رامان
ساعت21:23---26 شهريور 1392
این جدا از اینکه یه طنزه ولی واقعیتم داره هااونم چه واقعیتی!

1.اون از کجا بدونه آخه !؟بابا خطر کن برو جلو نترس همه چیو بهش بگو نمیخوای بری میدان مین!!

از سیر تا پیاز!اون که اینقدم نفهم نیست یه چیزایی دسگیرش میشه بالاخره

اونی ام که ما رو دوس داره و بهمون نمیگه بذار اصن نگه یا روش نمیشه (آدم کم رو اه اه!) یا اصن نکنه بین چندتا کیس شک داره به کدومشون بگه!!

تازه ما که غیب نداریم از کجا بدونیم آدمای نفهم!!!!

ولی خودمونیم دختر بیشتر این نفهما خودشونو به نفهمی میزنن ههههههه


پاسخ:نخیر کی گفته؟؟؟؟؟پسرا هم نفهمن هم خودشونو به نفهمی میزنن!!!!


سمر
ساعت16:30---26 شهريور 1392
عالی بود مرسی خبرم کردی
پاسخ:خواهش عزیزم


nikishaparak
ساعت16:11---26 شهريور 1392
والا یه چیزی از زبون نفمم بالاتر
پاسخ:چی بگم والاااا!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ یک شنبه 24 شهريور 1392 playful girl ♥



طراح : صـ♥ـدفــ